Przejdź do głównej zawartości

Torcik z malinami z jogurtem naturalnym






Troszku narobię Wam smaku zdjęciem Moi Drodzy, a przepis  dodam w godzinach wieczornych:) 
Pozdrawiam i miłego popołudnia życzę:)


Nareszcie mogę podać Wam przepis na ten wspaniały letni i bardzo delikatny torcik malinowy.




1 kilogram malin




Składniki:

Na biszkopt:

  • 6 jaj
  • 6 łyżek cukru
  • 6 łyżek mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Białka ubić z cukrem na sztywna pianę, dodać żółtka  i delikatnie wymieszać. Dodać mąkę z proszkiem do pieczenia. Przelać do tortownicy o średnicy 30 cm. Piec w temp. 180 stopni C przez 40 min.




Na masę:

  • 2 budynie śmietankowe
  • 1 litr mleka
  • 6 łyżek cukru
  • 1 kostka masła

1/2 l. mleka zagotować, w pozostałej części wymieszać budynie i cukier wlać na gotujące się mleko i zagotować. Do gorącego budyniu dodać masło i intensywnie wymieszać. Na biszkopt wyłożyć 3 garście malin. Wylać na to gorący budyń. Na wierzch wysypać maliny pozostawiając 4 garście. 



Na polewę jogurtową:

  • 400 ml jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki cukru pudru
  • 1/2 op. śnieżki

Wszystkie składniki zmiksować do uzyskania półpłynnej masy 
(nie ubije się całkowicie i tak ma być)

Masą polać maliny i wysypać resztę robiąc na nich dekoracyjną spiralę.


Komentarze

  1. O Ty.... a jak już się ucieszyłam na tytuł, że z jogurtem naturalnym! Pozdrawiam Joleczka, wpadnę wieczorem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co;)... nie miałam czasu dodać wpisu, a tak chciałam sie nim z Wami podzielić:) Przepis juz jest:) Bardzo prosty:) A ciasto rewelacja:)

      Usuń
  2. Ależ musi wspaniale smakować!
    Pysznie u Ciebie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wyszło wspaniale, masa budyniowa spisała się na medal. Szybka, prosta i bardzo smaczna:)

      Usuń
  3. no zdjecie mistrzowskie, aż ślinka cieknie;)
    mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale do doskonałości jeszcze mi daleko:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dawno mnie u Ciebie Jolu nie było, a tutaj tyle pięknych i pysznych smakołyków ! Torcik palce lizać ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dawno Cie nie było Samantho, ale ciesze się, że wróciłaś:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. za oknem prawie jesień, a u ciebie iście letnio:) wspaniałe ciasto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę lato więc trzymam chwile ile tylko sie da:)

      Usuń
  6. wygląda niesamowicie! bardzo smakowity torcik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Wyszedł niezwykle delikatny:)

      Usuń
  7. Oh, przepiękny i wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo:) Miło mi, że do mnie zajrzałaś:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólnie. i bardzo miło spędzony dzień w Stolicy:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia