Przejdź do głównej zawartości

Versatile Blogger Award moje nominacje







Zostałam dziś nominowana do  Versatile Blogger Award, i jest mi z tego powodu bardzo miło. Nominację otrzymałam od Mariki z bloga Dzikowiec od kuchni, Elexis z bloga Gotowanie, Tomka z bloga Tomek Gotuje, Antenki z bloga Smaczny Kąsek oraz Nikol z bloga Nikol Od Kuchni. Serdecznie Wam dziękuję:)

Poniżej zasady zabawy:)
  • nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu

  1. Tygryskowa kuchnia
  2. In my kitchen
  3. Moje domowe kucharzenie
  4. Tomek gotuje
  5. Moje Twory Przetwory
  6. Dzikowiec od kuchni
  7. Gotowanie
  8. Smaki mojej kuchni
  9. Yummy lifestyle - z uwielbienia do jedzenia
  10. Smaczny kąsek
  11. Kuchnia w wersji Light
  12. Kulinarny Blog Samanthy
  13. Pieczenie chleba i inne przepisy
  14. Kucharnia
  15. Wypieki dnia i tak dalej

Blogi wytypowałam w kolejności przypadkowej:)

A teraz kilka faktów o mnie:

1. Nie lubię fałszu i obłudy...
2. Uwielbiam lody waniliowe...
3.Wolę działać niż stać biernie...
4. Kocham prace twórcze...
5. Mam dzieci, które są moimi przyjaciółmi...
6. Kuchnia to moje miejsce do odpoczynku...
7. Jestem jaka jestem...




Komentarze

  1. Gratuluję Ci tak wielu nominacji !!! I Bardzo dziękuję za nominowanie mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mariko:) Byłam i jestem bardzo miło zaskoczona, tym bardziej, że ostatnio zaniedbałam bloga:( Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za Twoją nominację:) To bardzo miłe:)

      Usuń
  2. Witaj
    Zostałam i ja ten zaszczytny tytuł niedawno. Ale za blogowymi zabawami nie przepadam, niestety.
    Jaka jestem, wie każdy kto czyta mojego bloga. Zdradzać za wiele w świecie wirtualnym nie można.
    Szczerość owszem, ale za wiele prywatności- nie.
    Pozdrawiam z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, to bardzo miłe:)) I gratuluję aż czterech nominacji, ale moim zdaniem jak najbardziej na nie zasłużyłaś:))) Uwielbiam Twojego bloga, czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z nominacji, są w pełni zasłużone ;) ja również otrzymałam nominację, to miłe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniam jeden z punktów, czyli dziękuję za nominację :) Reszta jutro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Joleczka;) To bardzo miłe;) Nie ujęłam Cię w 15-tce, bo już zostałaś zaproszona, ale Jesteś moją duszką, Ty wiesz, więc zaprosiłam innych, to tak, żebyś się nie zdziwiła;) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację :) Cieszę się, że poprawiło to Ci dziś nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominacje i gratuluje Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuje za nominację - jest mi niezmiernie miło!
    Pozdrawiam cie gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mile zaskoczona nominacją..dziękuję bardzo..pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziekuje za nominację, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za nominacje ! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo dziękuję za nominację! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia